ACEN 2014

This area is for topics not covered in other areas...you know, general topics.

Moderators: tony-kun, Megaton, Niehaus, Moderators

Re: ACEN 2014

Postby chronomeister on Sun May 18, 2014 7:32 pm

Who's Viz? Who's Sailor Moon? Nope, we went to a shitty Vocaloid Panel (though I hope it was only shitty because 3/4 of panel couldn't show up).
Swag pics (because Megaton probably won't post his stuff):
Day 1:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/478 ... 185909.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/478 ... 214645.jpg
Day 2:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/478 ... 144512.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/478 ... 214507.jpg
Day 3:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/478 ... 182457.jpg
RNG-sama plz; I really want Kaga. And RJ would be a nice consolation prize: https://dl.dropboxusercontent.com/u/478 ... 182759.jpg
Spoiler:
Fuck yes. Good enough
Image
Image
()~ KIRABOSHI!
its a good day to do what has to be done by me - John Freeman
User avatar
chronomeister
Digital Champion
 
Posts: 3215
Joined: Aug 2 07
Location: Saving the Digital World

Re: ACEN 2014

Postby Megaton on Mon May 19, 2014 7:54 pm

chronomeister wrote:Who's Viz? Who's Sailor Moon? Nope, we went to a shitty Vocaloid Panel (though I hope it was only shitty because 3/4 of panel couldn't show up).

What he said.

Though I thoroughly enjoyed the 2500 Tons of Awesome Kaiju panel very much. It helped that I saw Godzilla premiere, which included about a third or more of the people at the panel (tis a good movie, go see it).

Half of Two-thirds A LOT the covers for stuff I bought would need censoring to be shown here. :P

My only regrets are that I didn't bring enough spent too much money and should have tried to attend more panels.

Also, too bad you don't have a picture of that Atago sheet unfolded Chrono.
User avatar
Megaton
SPAMM Forum Champion
 
Posts: 8655
Joined: Aug 31 04
Location: Idaho (Or some such place)

Re: ACEN 2014

Postby QazYseult on Mon Jun 09, 2014 9:28 pm

I was at that Viz panel. I proudly wore my "I was there" bows they were handing out.
lol... no wI just need to actually watch Sailor Moon. Since it's coming out on Hulu, 2 eps a week, nows the time to start.
"Violation of physics? I'll violate you!" - Xygord
Image
User avatar
QazYseult
Ex-Librarian
 
Posts: 1744
Joined: Oct 1 02
Location: The Rock

Re: ACEN 2014

Postby Megaton on Tue Jun 10, 2014 12:59 am

Aww man, we missed you completely during the con (not hard to believe given how many people they cram in there).
User avatar
Megaton
SPAMM Forum Champion
 
Posts: 8655
Joined: Aug 31 04
Location: Idaho (Or some such place)

Re: ACEN 2014

Postby QazYseult on Thu Jun 12, 2014 6:55 am

Next year... I'll have to stalk you.
"Violation of physics? I'll violate you!" - Xygord
Image
User avatar
QazYseult
Ex-Librarian
 
Posts: 1744
Joined: Oct 1 02
Location: The Rock

Re: ACEN 2014

Postby brettchallinor on Thu Mar 12, 2015 2:06 am

I know lots of you guys must like the game "runescape", I find a really awesome website that sells cheap Runescape Golds and fast delivery. you can visit this site :
RS Gold If the admin see this massage, pls keep this massgae for few days, thanks :)
brettchallinor
Junior Member
 
Posts: 2
Joined: Mar 12 15

Re: ACEN 2014

Postby QazYseult on Thu Mar 12, 2015 9:52 pm

Aw, sweet! Can we pick up our golds at this year's ACEN?
"Violation of physics? I'll violate you!" - Xygord
Image
User avatar
QazYseult
Ex-Librarian
 
Posts: 1744
Joined: Oct 1 02
Location: The Rock

Previous

Return to General Discussion Area

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron